Revizuire iunie 2023
Confidențialitatea dumneavoastră este importantă pentru noi. Această Politică de confidențialitate explică modul în care S.C. RURIS IMPEX S.R.L., („RURIS”, „Compania”, „Societatea”) gestionează și tratează datele dvs. personale atunci când vă înregistrați sau vizitați site-ul nostru, https://www.ruris.ro ("site-ul");intrați in relație cu noi pentru a utiliza produse sau servicii pe care compania noastră le oferă ("serviciile"); candidați la o poziție în cadrul companiei noastre; ne furnizați bunuri sau servicii sau acționați în calitate de reprezentant, angajat sau orice fel de agent al unei companii care ne furnizează bunuri sau servicii; prelucrăm datele dumneavoastră la instrucțiunile sau ca urmare a acțiunilor unor terți.
1. Scopul acestei politici
Această Politică de confidențialitate („Politica de confidențialitate”, „Politica”) explică modul nostru de abordare a oricăror date personale pe care le colectăm de la dvs. sau pe care le-am obținut despre dvs. de la o terță parte și scopurile pentru care prelucrăm datele dvs. personale. De asemenea, indică drepturile pe care le aveți privind prelucrarea datelor dvs. personale.
Această Politică de confidențialitate este destinată să vă ajute în luarea deciziilor în cunoștință de cauză atunci când utilizați site-ul și serviciile noastre, să înțelegeți modul în care datele dvs. personale pot fi prelucrate de noi ca rezultat al furnizării serviciilor sau când solicitați să lucrați la sau cu compania noastră. Vă rugăm să acordați puțin timp pentru a o citi și înțelege.
2. Cine suntem și ce facem
Suntem S.C. RURIS IMPEX S.R.L. cu sediul în Craiova, Bd. Decebal, nr. 111 – Clădire Administrativa, jud. Dolj, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J16/3158/1993, Cod Fiscal RO 5045437, cont : R031BACX0000003017510000, UNICREDIT Bank SA Craiova, tel: 0351.46.46.32, reprezentata legal de dl. Stroe Marius Catalin, avand functia de Director General, persoana de contact: Roxana Draica; email: juridic@ruris.ro; tel: 0732.880.344.
RURIS este unul dintre cele mai mari branduri din România de motoutilaje și produse destinate îngrijirii curții și grădinii. Ne-am construit reputația prin respectarea promisiunilor, dar și prin investițiile continue menite să vină în ajutorul clienților cu soluții fiabile, eficiente și de calitate. Produsele noastre sunt realizate din cele mai bune materiale, combinând designul modern cu tehnologia de ultimă generație. RURIS oferă clienților săi produse fiabile și de calitate, scopul nostru fiind acela de a crea utilaje performante de care utilizatorul se poate bucura timp îndelungat.
3. Cum să ne contactați
Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs., vă încurajăm să ne contactați la adresa de e-mail: juridic@ruris.ro sau prin poștă sau curier la adresa: Craiova, Bd. Decebal, nr. 111 – Cladire Administrativa, jud. Dolj – cu mențiunea: în atenția departamentului juridic - persoanei cu atribuții de prelucrare a datelor.
4. Ce date personale colectăm
Putem colecta date personale de la dvs. în cursul activității noastre, inclusiv prin utilizarea site-ului nostru de către dvs., atunci când ne contactați sau solicitați informații de la noi, când angajați serviciile noastre sau ca urmare a relației dvs. cu unul sau mai mulți membri ai personalului sau cu clienții noștri.
Atât site-ul, cât și serviciile noastre sunt adresate persoanelor peste 16 ani, astfel încât nu intenționăm să colectăm și să prelucrăm prin intermediul site-ului nostru date ale unor persoane sub această vârstă.
Pentru a ne aduce la îndeplinire activitatea, noi sau terțe părti care ne furnizează servicii, prelucrăm date cu caracter personal care ne ajută la:
- verificarea identității dvs.
- furnizarea produselor si serviciilor noastre
- îmbunătățirea, dezvoltarea și comercializarea noilor servicii și produse
- executarea contractelor noastre cu dvs.
- soluționarea cererilor făcute de dvs. pe site sau în legătură cu activitatea noastră
- investigarea sau soluționarea de cereri sau dispute
- respectarea oricărei legi aplicabile, hotărâri judecătorești, act judiciar sau a cerințelor unei autorități
- protejarea drepturilor, proprietății sau siguranței noastre sau a terților, inclusiv a personalului, clienților sau a utilizatorilor site-ului
- scopuri de recrutare
- administrarea afacerilor și respectarea legislației
- efectuarea de comunicări de marketing și
- utilizarea în alte cazuri în care acest lucru este cerut sau permis de lege
a) Dacă sunteți vizitator al site-ului:
Prelucrăm informații obținute prin intermediul fișierelor de tip cookie, precum preferințe de afișare a site-ului, acordul în privința prelucrării datelor prin cookies și asupra Termenilor și condițiilor noastre sau informații ce nu pot fi folosite pentru a vă identifica cu un profil unic.
Toate informațiile despre cookie-urile folosite pe site-ul nostru se regăsesc în https://www.ruris.ro/cookies
b) Dacă sunteți vizitator al site-ului și intrați în relație cu noi folosind formularul de contact din site, serviciul de chat sau formularul de comandă din secțiunea ”Doresc să cumpăr”:
- numele și prenumele
- date de contact (oras, judet, adresa de email și numărul de telefon)
- informații pe care alegeți să ni le furnizați prin intermediul câmpului „Mesaj” din cadrul formularului de contact
c) Dacă ne contactați pentru a deveni partener autorizat prin completarea formularului de contact din secțiunea ”Cum devin partener”.
- numele și prenumele
- date de contact (adresa de email și numărul de telefon)
- oraș
- județ
d) Dacă ne contactați prin intermediul call-center-ului:
- numele și prenumele
- numărul de telefon
- conținutul conversației
e) Dacă solicitați servicii de service
- numele și prenumele
- date de contact (adresa de email și numărul de telefon)
- detalii despre produsul reparat
f) Pentru clienți și potențiali clienți mai putem prelucra și alte categorii de date, precum
- conținut cereri
- date necesare soluționării reclamațiilor, inclusiv un identificator al reclamației
- date cu privire la preferințele de marketing
- date furnizate in scopul participării la concursuri, tombole sau evenimente
- date prezente în înregistrări audio/video sau fotografii preluate în cadrul sau în legătură cu oferirea serviciilor companiei noastre (cum ar fi înregistrări apeluri telefonice, conținut înregistrări CCTV sau conferințe online)
- date prezente în fotografii sau înregistrări de la sau pentru evenimente
- orice alte informații personale referitoare la dvs. sau la alte terțe părți pe care ni le-ați putea furniza în legătură cu primirea serviciilor noastre
g) Dacă acționați în calitate de colaborator individual sau reprezentant, angajat sau orice fel de agent al unei companii care ne este Client, Partener sau care ne furnizează bunuri sau servicii
În cursul relației noastre cu alte persoane juridice, ne pot fi transmise date personale cum ar fi date personale referitoare la personalul, managerii, agenții, colaboratorii, consultanții si alții asemenea ai furnizorilor sau clienților noștri sau ai Persoanelor împuternicite de aceștia. Datele prelucrate cu privire la dvs. în acest context sunt, de regulă:
- numele și prenumele
- date de contact (adresa de email și numărul de telefon)
- date de identificare a persoanei juridice reprezentate
- funcție și/sau raport în care vă aflați cu persoana juridică
- orice date de identificare dintr-o împuternicire acordată de persoana juridică
- detalii referitoare la activitate (programări etc)
- date necesare soluționării reclamațiilor, inclusiv un identificator al reclamației
- date prezente în înregistrări audio/video sau fotografii preluate în cadrul sau în legătură cu oferirea serviciilor companiei noastre (cum ar fi înregistrări apeluri telefonice, conținut înregistrări CCTV sau conferințe online)
- date prezente în fotografii sau înregistrări de la sau pentru evenimente
- orice alte informații personale referitoare la dvs. sau la alte terțe părți pe care ni le-ați putea furniza în legătură cu serviciile noastre
h) Dacă interacționați cu noi prin intermediul rețelelor de socializare
- nume, prenume
- date profil rețele socializare si platforme online (user, fotografie, biografie)
- conținut mesaj rețele socializare, recenzii, evaluări, date de localizare
i) Dacă sunteți un potențial candidat:
RURIS colectează informații de la și despre candidați în legătură cu oportunitățile de angajare sau colaborare disponibile. Aceste informații pot include toate tipurile de date cuprinse în CV-uri, documente de identificare, fotografii, înregistrări academice, cursuri sau certificări obținute, istoric de muncă, angajare și referințe și alte asemenea.
RURIS utilizează datele dvs. personale pentru a vă suprapune abilitățile, experiența și educația cu posturile specifice oferite. Aceste informații sunt transmise managerilor responsabili de angajare și persoanelor implicate în procesul de recrutare pentru a decide în privința invitării dvs. la un interviu. RURIS poate colecta date suplimentare de la dvs. dacă sunteți invitat la etapa de interviu (sau echivalent) și după aceea.
În legătură cu activitățile noastre de recrutare, putem colecta, de asemenea, categorii speciale de date cu caracter personal din partea candidaților cu privire la care avem o obligație prevăzută de legislația muncii în acest sens, dacă informațiile sunt relevante pentru viitorul lor mediu de lucru la RURIS sau oferirea viitoare de beneficii aferente angajării sau cu acordul explicit al persoanei. De exemplu, este posibil să fie nevoie să colectăm informații despre dizabilitățile unui candidat, pentru a oferi un mediu de lucru adecvat pentru acel candidat, dacă acesta este recrutat.
RURIS poate colecta date personale despre candidați din următoarele surse:
- direct de la dvs. - de exemplu, informațiile pe care le furnizați atunci când aplicați pentru o poziție direct, prin site-ul firmei sau folosind datele noastre de contact sau sunteți un student, intern sau practicant în compania noastră
- de la agenții de recrutare - de exemplu, atunci când o agenție de recrutare vă indică drept potențial candidat
- prin intermediul surselor publice disponibile online - de exemplu, în cazul în care aveți un profil profesional publicat online relevant pentru tipul postului (de exemplu, pe site-ul angajatorului dvs. actual, pe o platformă de recrutare sau pe o rețea de socializare, cum ar fi LinkedIn)
- prin recomandare - de exemplu, prin intermediul unei referințe a unui fost angajat / angajator sau al unei persoane care v-a recomandat
j) Dacă prelucrăm datele dumneavoastră la instrucțiunile sau ca urmare a acțiunilor unor terți
Dacă sunteți o persoană ale cărei date personale sunt prelucrate de noi ca rezultat al furnizării serviciilor clienților noștri sau ca urmare a acțiunilor unor terți, putem prelucra o varietate de date personale diferite în funcție de serviciile furnizate. Dacă datele dvs. ne sunt furnizate prin intermediul rețelelor de socializare
Putem prelucra datele dvs. ca urmare a acțiunilor unor terți în cadrul utilizării rețelelor de socializare, de exemplu atunci când sunteți etichetat de un prieten într-un context aflat în legătura cu compania noastră. Datele pe care le putem prelucra în astfel de ocazii sunt:
- numele și prenumele
- date profil rețele socializare si platforme online (pseudonim, fotografie, biografie)
- conținut mesaj rețele socializare, postări recenzii, evaluări, date de localizare
- fotografii sau înregistrări audio/video
Dacă dvs. va aflați în poziția de a ne furniza datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să le comunicați acest fapt înainte de dezvăluire, precum și modalitatea în care datele urmează a fi prelucrate, conform acestei politici de confidențialitate.
Dacă vă cerem să furnizați orice alte date personale care nu au fost descrise mai sus, datele personale pe care vi le solicităm și motivele pentru care vi se cere să le furnizați vă vor fi clarificate în momentul în care vi se solicită să furnizați datele personale respective.
k) Date prelucrate de terțe părți
1.1. Date prelucrate prin plugin-urile rețelelor de socializare
Vă informăm că, prin accesarea site-ului nostru, terțe părți pot colecta date despre dvs. ca urmare a integrării plugin-urilor rețelelor de socializare, cum ar fi butoanele „Like” și „Share”, chiar dacă nu ați apăsat pe acestea sau nu sunteți membru al rețelelor de socializare respective. Compania noastră nu este implicată în niciun fel în operațiunile de prelucrare a datelor de către rețelele de socializare, în afară de colectare și transmitere, care au loc automat, fără ca noi să avem acces sau control cu privire la datele colectate de rețelele de socializare. Pentru mai multe informații va rugam să consultați politicile de confidențialitate ale rețelelor de socializare ale căror plugin-uri figurează pe site-ul nostru (Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter etc).
1.2. Link-uri externe
Site-ul nostru poate conține linkuri către site-uri terțe. Oferim aceste link-uri doar ca facilitate, iar compania noastră nu controlează și nu este responsabilă pentru practicile de confidențialitate sau conținutul acestor site-uri. Responsabilitatea pentru modul de prelucrare a datelor dvs. cu caracter personal de către aceste terțe părți le revine în integralitate. Vă rugăm ca, înainte de a accesa aceste site-uri, să studiați politica lor de confidențialitate și termenii de utilizare, pentru a vă asigura că datele dvs. sunt prelucrate conform așteptărilor dvs..
5. Cum folosim datele personale
I. Pentru îndeplinirea serviciilor, livrarea produselor și soluționarea cererilor dvs.
Colectăm și păstrăm datele personale pe care ni le transmiteți în timpul utilizării Site-ului și / sau a serviciilor noastre pentru a ne permite:
- prelucrarea comenzilor și a solicitărilor dvs.
- soluționarea reclamațiilor, retururilor sau a aspectelor de orice natură referitoare la o solicitare
- asigurarea serviciilor de suport și service, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs. cu privire la comenzile dvs. sau la serviciile noastre
- Site-ul nostru utilizează interfețe de utilizator diferite pentru a vă permite să solicitați informații despre serviciile noastre, inclusiv formulare de contact electronice, un serviciu de informații telefonice și unul de chat. Pot fi solicitate date de contact în fiecare caz și alte detalii despre date personale care sunt relevante pentru solicitarea dvs.. Aceste informații sunt utilizate pentru a ne permite să răspundem solicitărilor dumneavoastră. În ceea ce privește comunicările privind solicitările dvs., putem să vi le transmitem prin email sau telefon, inclusiv prin SMS.
Care este baza noastră legală?
Dacă ne contactați în nume propriu, este necesar să prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne îndeplini obligațiile în conformitate cu un contract pe care îl putem avea cu dvs.. Dacă ne contactați în calitate de reprezentant al unei companii care este potențial client sau client, prelucrăm datele dvs. în virtutea obligației noastre legale de a semna valabil, respectiv de a executa contractul cu persoana juridică pe care o reprezentați. Nefurnizarea acestor date conduce în mod automat la imposibilitatea încheierii și/ sau executării contractului, respectiv la imposibilitatea soluționării cererii dvs..
II. Administrarea afacerilor și respectarea legislației
Putem folosi datele dvs. personale pentru următoarele activități de administrare a afacerilor și respectarea legislației:
- gestionarea înregistrării pe site;
- administrarea conturilor-client
- emiterea certificatelor de garanție
- îmbunătățirea calității serviciilor și a activităților de mentenanță a contractelor
- analiza și monitorizarea vânzărilor
- derularea de campanii de promovare și de programe de fidelizare
- în legătură cu potențiale tranzacții de afaceri, cum ar fi o fuziune, o restructurare sau o vânzare
- prevenirea fraudelor
- protejarea drepturilor, siguranței sau a proprietății companieisau a persoanelor care o compun, a angajaților, furnizorilor sau altor asemenea
- exercitarea drepturilor legale, incluzând, fără a se limita la organizarea recuperării debitelor și/ sau a proprietății societății și desfășurarea procedurilor judiciare sau a formalităților extrajudiciare în legătură cu executarea contractului; soluționarea oricăror situații juridice și/ sau judiciare aflate in legătură cu executarea Contractului; soluționarea disputelor sau reclamațiilor
- conformarea cu privire la obligațiile legale și solicitările din partea autorităților, incluzând transmiterea/divulgarea datelor cu caracter personal către instituțiile sau autoritățile publice, in măsura in care este obligatoriu prin lege
- Care este baza noastră legală?
Când este vorba despre activități de administrare a afacerilor, prelucrăm date cu caracter personal pentru că este în interesul nostru legitim sau al unui terț să facem acest lucru. În cadrul activităților ce presupun exercitarea drepturilor legale, prelucrarea este necesară pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță. În cazul în care folosim datele dvs. personale pentru a ne conforma obligațiilor legale, o facem tocmai pentru că este obligația noastră legală să folosim datele dvs. personale în acest scop.
III. Marketing
Putem realiza activități de marketing și remarketing prin utilizarea datelor dvs. personale. Comunicările noastre sunt destinate informării dvs. cu privire la serviciile noastre sau ale partenerilor noștri, programe de fidelitate, oferte promoționale, evenimente sau alte subiecte care v-ar putea interesa.
În acest sens, vă putem trimite diferite tipuri de mesaj, cum ar fi email/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc, conținând informații generale si tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, cu privire la oferte sau promoții sau cu privire la care ați arătat interes, precum si alte comunicări comerciale, cum ar fi cu privire la cercetări de piață si sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web.
Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs., putem folosi date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de ex. serviciile sau produsele vizualizate, adăugate în coș sau achiziționate) pentru a vă crea un profil. În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing și activitățile de remarketing pe consimțământul dvs. prealabil.
Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul pentru marketing în orice moment prin:
- accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi https://ruris.us20.list-manage.com/unsubscribe?u=944d7e24c141ca008bcbcf262&id=e3e66f91ad&e=__test_email__&c=cb5d213a49
- trimiterea unui email la adresa juridic@ruris.ro
Puteți să vă retrageți consimțământul pentru remarketing accesând linkurile de mai jos:
- pentru Google: https://support.google.com/ads/answer/2662922?hl=en
- pentru Facebook: https://www.facebook.com/ads/website_custom_audiences/
În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială, cum ar fi atunci când vă cerem opinia legat de colaborarea cu noi, vă informăm cu privire la accesorii sau un produs similar cu unul pe care l-ați achiziționat de la noi sau pentru care ne-ați contactat în trecut. În orice situație în care prelucrăm date cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând prin mijloacele descrise mai sus să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing.
Este posibil să utilizăm datele dvs. cu caracter personal pentru a vă trimite informații importante cu privire la site, produse, servicii, contractul nostru, această Politică de confidențialitate sau orice alte politici, acorduri sau tranzacții relevante pentru utilizarea de către dvs. a site-ului, produselor și/sau serviciilor noastre. Aceste informații pot fi importante pentru utilizarea site-ului și / sau serviciilor de către dvs. și nu reprezintă marketing direct, ci o modalitate de a gestiona relația noastră contractuală cu dvs. sau cu compania pe care o reprezentați și / sau de a respecta o obligație legală.
Este posibil, în cadrul activităților noastre de promovare, să redistribuim postări ale dvs., care au legătură cu compania sau evenimentele noastre.
Care este baza noastră legală?
Este în interesul nostru legitim de a ne promova serviciile să folosim datele personale în scopuri de marketing. Aveți dreptul de a vă opune în orice moment prelucrării datelor cu caracter personal care vă privesc în scop de marketing direct, iar datele dvs. cu caracter personal nu vor mai fi prelucrate în acest scop.
De fiecare dată când este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vă vom solicita consimțământul înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră.
IV. Analiză
Folosim cookie-uri pentru a vă oferi o experiență personalizată de navigare și utilizare a site-ului. Prin utilizarea acestor informații, măsurăm eficacitatea conținutului nostru și modul în care vizitatorii folosesc site-ul și serviciile noastre. În timp ce informațiile preluate prin cookies ne ajută pe noi să aflăm ce pagini ale site-ului sunt cele mai atractive pentru vizitatori, acestea nu au aptitudinea să vă identifice pe dvs. în mod unic.
Vă rugăm consultați https://www.ruris.ro/cookies pentru informații suplimentare.
Care este baza noastră legală?
Folosim datele dvs. personale colectate prin cookie-uri dacă ne-ați oferit consimțământul, astfel încât să ne asigurăm că oferim cea mai bună experiență pentru dvs..
Aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, prin intermediul modulului de administrare cookie-uri pe care îl puteți accesa prin site-ul nostru, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia;
V. Recrutare
Folosim datele dvs. personale pentru a vă evalua adecvarea pentru orice poziție pentru care ați putea aplica în cadrul RURIS, inclusiv poziții de angajat, ucenic, voluntar, colaborator, precum și orice poziție administrativă sau de prestări de servicii, indiferent dacă o astfel de aplicație a fost primită online, pe hârtie sau ca aplicație în persoană.
Care este baza noastră legală?
În cazul în care folosim datele dvs. personale în cadrul procesului de recrutare, este în legătură cu faptul că este interesul nostru legitim să analizăm candidatura dvs. pentru a vă evalua adecvarea pentru orice poziție pentru care ați putea aplica în cadrul RURIS.
În cazul în care folosim datele dvs. personale în cadrul procesului de angajare sau perfectare a unei colaborări, este în legătură cu faptul că luăm măsuri la cererea dvs. pentru a încheia un contract pe care îl putem avea cu dvs.. Nefurnizarea acestor informații conduce în mod automat la imposibilitatea încheierii și/sau executării contractului.
În legătură cu activitățile noastre de recrutare, putem prelucra, de asemenea, categorii speciale de date cu caracter personal din partea candidaților atunci când:
- prelucrarea este necesară în scopul îndeplinirii obligațiilor noastre specifice în domeniul ocupării forței de muncă (date cu privire la sănătate, de exemplu)
- prelucrarea se referă la date cu caracter personal care sunt făcute publice în mod manifest de către dvs. (de exemplu orientarea sexuală, credințele filozofice sau religioase)
Putem prelucra date referitoare la condamnări penale și infracțiuni atunci când prelucrarea este autorizată de dreptul Uniunii sau de dreptul intern care prevede garanții adecvate pentru drepturile și libertățile persoanelor vizate.
VI. Profilarea şi luarea de decizii automate
Putem folosi datele dvs. personale pentru crearea de profiluri în scopul efectuării campaniilor noastre de remarketing. Astfel, putem să colectăm și să prelucrăm informații cu privire la comportamentul dvs. în timpul vizitării site-ului nostru web, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție informații adaptate profilului dvs.. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar într-o măsură semnificativă.
Dacă ne-ați oferit consimțământul pentru remarketing si doriți ulterior să vă exercitați dreptul de opt-out, puteți renunța la remarketing conform punctului 5, secțiunea III din această Politică de confidențialitate.
Care este baza noastră legală?
În cazul în care folosim datele dvs. personale în cadrul activităților noastre de remarketing, o facem în baza consimțământului dvs..
6. CARE ESTE TEMEIUL LEGAL ÎN BAZA CĂRUIA PRELUCRĂM DATELE DVS. PERSONALE
Prelucrăm datele dvs. cu caracter personal:
- pentru a ne îndeplini obligațiile în conformitate cu orice contract pe care îl putem avea cu dvs.
- când este în interesul nostru legitim sau interesul legitim al unei terțe părți să folosim datele personale astfel încât să ne asigurăm că furnizăm serviciile în cel mai bun mod posibil
- când este obligația noastră legală să folosim datele dvs. personale pentru a ne conforma reglementărilor legale aplicabile.
- când dvs. ne-ați oferit consimțământul
Este posibil sa prelucrăm categorii speciale de date atunci când:
- prelucrarea este necesară în scopul îndeplinirii obligațiilor noastre specifice în domeniul ocupării forței de muncă (date cu privire la sănătate, de exemplu)
- prelucrarea este necesară pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță
- prelucrarea se referă la date cu caracter personal care sunt făcute publice în mod manifest de către dvs. (de exemplu date cu privire la preferințele dietetice, care pot indica date despre sănătatea dumneavoastră sau credințele religioase sau orientarea sexuală)
- dvs. ne-ați acordat consimțământul explicit pentru prelucrarea acestor date cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice
- prelucrarea este necesară din motive de interes public în domeniul sănătăţii publice
Putem prelucra date referitoare la condamnări penale și infracțiuni atunci când prelucrarea este autorizată de dreptul Uniunii sau de dreptul intern care prevede garanții adecvate pentru drepturile și libertățile persoanelor vizate.
7. Cu cine împărtășim datele dvs. personale
RURIS poate împărtăși date personale cu diverse categorii de terțe părți, după cum este necesar:
- părțile terțe implicate în cadrul serviciilor pe care le oferim clienților, cum ar fi procesatori de plăti, furnizori de servicii bancare, potențiali parteneri și furnizori la organizare evenimente, campanii de fidelizare sau oferte promoționale, agenții de marketing, PR, publicitate, producție publicitară, organizare evenimente
- furnizori de internet și telefonie, sisteme informatice și software, cloud și hosting, asistență IT, stocare a documentelor și informațiilor, eliminare confidențială a deșeurilor, platforme și/ sau furnizori de revizuire sau management al documentelor și al activităților, procesare și traducere a documentelor, secretariat, audit, training
- consultanții noștri profesionali, ca avocații, evaluatorii, consultanții fiscali și contabilii sau alți experți;
- companii și platforme de resurse umane și salarizare, firme de pază și organisme de administrare a clădirilor, delegați, furnizori poștali sau curieri
- terți furnizori de servicii care ne asistă la operarea și interpretarea datelor obținute în cadrul campaniilor de promovare online sau gestionează serviciul de newsletter
- furnizori de service
- potențiali cumpărători ai afacerii sau ai unor părți din afacerea noastră
- firme din grup
- autorități publice sau de reglementare, autorități fiscale
Vă rugăm să rețineți că această listă nu este exhaustivă și pot exista alte exemple în care trebuie să împărtășim date personale cu alte părți pentru a furniza serviciile cât mai eficient posibil sau pentru a proteja drepturile, siguranța, proprietatea companiei noastre sau ale persoanelor care o compun, a angajaților, furnizorilor sau altor asemenea, pentru a răspunde unor reclamații sau pentru a preveni frauda și activitățile ilegale.
8. Utilizarea cookie-urilor
Site-ul nostru utilizează cookie-uri cu scopul de a analiza tendințele de trafic și preferințele utilizatorilor noștri sau pentru a vă putea transmite mesaje publicitare prin tehnici de remarketing (de exemplu, puteți vedea bannerele noastre publicitare pe alte site-uri care pun la dispoziție spațiu publicitar, după ce ne-ați vizitat site-ul.
Cookie-urile sunt, în general, fișiere de tip text, module sau tehnologii similare, pe care browser-ul computerului, tabletei sau telefonului dvs. mobil le poate stoca în momentul în care vizitați site-ul nostru. Fișierele de acest tip au durate determinate de păstrare și rămân pasive, nu conțin malware și nu accesează informații de pe hard-drive-ul dvs.. Aceste tipuri de fișiere pot fi accesate doar de webserver-ul care le-a plasat.
Prin utilizarea acestor informații, putem măsura eficacitatea conținutului nostru și modul în care vizitatorii folosesc site-ul nostru și serviciile noastre. Aceasta ne permite să aflăm ce pagini ale site-ului nostru sunt cele mai atractive pentru vizitatorii noștri și care părți ale site-ului nostru sunt cele mai interesante.
Acest site web utilizează serviciul de remarketing Google AdWords și Facebook pentru a face publicitate pe site-uri ale unor terțe părți vizitatorilor care au accesat site-ul nostru anterior. Acest lucru poate însemna că facem publicitate vizitatorilor anteriori care nu au finalizat o acțiune pe site-ul nostru, cum ar fi folosirea formularului de contact pentru a face o cerere. Aceasta ar putea fi sub forma unei reclame pe pagina cu rezultatele căutării Google, pe un site din rețeaua Google Display sau undeva pe Facebook. Vânzătorii terți, inclusiv Google și Facebook, folosesc cookie-uri pentru a difuza anunțuri pe baza vizitelor anterioare ale unui utilizator pe site-ul www.ruris.ro. Toate datele colectate vor fi utilizate în conformitate cu politica noastră de confidențialitate, precum și cu politicile de confidențialitate Google și Facebook.
Astfel, prin cookies și tag-urile de acțiune pe care noi și partenerii noștri le folosim pe acest website (prin servere de publicitate, servere de conținut, agenți de analiză a website-ului, etc), putem avea acces la informații anonime ce au legătură cu dumneavoastră:
- adresa IP
- țara și serverul la care computerul dumneavoastră este conectat
- sistemul de operare, tipul de browser și de computer pe care le folosiți
- configurarea java sau a cookie-urilor
- preferințele de cumpărare și comportamentul dumneavoastră pe acest website (paginile pe care le-aţi vizitat, căutările pe care le-aţi efectuat și produsele pe care le-ați vizualizat și cumpărat, data și ora vizitei sau comenzii, numărul de vizite și comenzi, numărul de vizite pe sesiune de navigare și pe tip de server, adresele URL de unde ați venit, numele de domenii și paginile web pe care navigați), hobby-urile și stilul de viață, grupurile la care sunteți afiliat
- informații demografice și informații despre codul de zonă asociat cu serverul dumneavoastră
- aplicații și plug-in-uri, precum și orice termeni folosiți în căutarea pe website-ul nostru
- adresa website-ului care v-a condus către website-ul nostru
Colectăm aceste informații într-o manieră care nu permite identificarea dumneavoastră personală. Totuși, este posibil ca la un moment dat - noi și/sau partenerii noștri - să asociem aceste informații cu identitatea dumneavoastră, dacă aveți cont de utilizator. Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs. în timpul vizitării site-ului nostru web, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs.
Vă rugăm să Consultați https://www.ruris.ro/cookies pentru a afla toate informațiile despre modulele cookie pe care le folosim, scopul și durata acestora, respectiv modul în care vă puteți exercita preferințele.
9. Persoane împuternicite, operatori independenți și operatori asociați
Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care transmiterea de date personale către persoane împuternicite, operatori independenți și operatori asociați se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că gestionarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.
Putem numi persoane împuternicite subcontractanți după cum este necesar să ne desfășurăm activitatea. Efectuăm diligențe corespunzătoare și punem în operă documentația contractuală necesară în legătură cu orice subcontractant, pentru a ne asigura că prelucrează datele personale în mod corespunzător și în conformitate cu obligațiile legale și de reglementare.
În continuare, putem numi operatori independenți de date cu caracter personal atunci când este necesar pentru desfășurarea activității (de exemplu, dar fără limitare, contabili, avocați, agenții de recrutare sau alți experți terți), respectând obligațiile legale și de reglementare cu privire la datele personale, inclusiv, dar fără limitare, cu privire la punerea în aplicare a garanțiilor adecvate.
De asemenea, este posibil să împărtășim aceste informații, în conformitate cu legislația în vigoare, cu operatori de date asociați, cum ar fi entitățile afiliate sau partenere.
Noi și operatorii de date independenți și asociați cu care lucrăm ne stabilim drepturile și obligațiile reciproce în cadrul unui „Acord de prelucrare a datelor cu caracter personal între operatori independenți/ asociați („Acordul”) în care suntem Părți. Acordul reflectă în mod adecvat rolurile și raporturile noastre, în calitate de operatori independenți/ asociați, față de dvs.. De regulă, esența acestui acord este următoarea:
- părțile au calitatea de operatori de date independenți/asociați, determinând în mod independent/ în comun scopul și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.
- datele sunt prelucrate în scopul principal al desfășurării activității și al soluționării cererilor, dar și pentru prevenirea fraudelor, soluționarea disputelor sau reclamațiilor, protecția drepturilor, siguranței, proprietății societății – operator sau a persoanelor care o compun, a angajaților, furnizorilor sau altor asemenea, pentru conformarea cu obligațiile legale și solicitările din partea autorităților sau pentru marketing (scopuri secundare).
- fiecare operator independent/asociat este exclusiv responsabil să se asigure că datele personale aflate sub controlul fiecăruia sunt prelucrate legal.
- fiecare operator independent/asociat va răspunde cererilor persoanelor vizate care îi sunt adresate lui. dacă cererile persoanelor vizate se referă la date sau operațiuni de prelucrare pentru care celălalt operator asociat este responsabil, cererea persoanei vizate va fi transmisă acestuia din urmă spre soluționare, persoana vizată fiind notificată despre acest fapt.
- fiecare operator independent/asociat este exclusiv responsabil de asigurarea transmiterii informării privind prelucrarea datelor cu caracter personal către persoanele vizate ale căror date îi aparțin la origine.
- indiferent de clauzele acordului, persoana vizată își poate exercita drepturile în temeiul GDPR cu privire la și în raport cu fiecare dintre operatori.
10. Unde transferăm datele personale?
Pentru a furniza serviciile sau pentru alte scopuri ale prelucrării aici enumerate și, în mod particular, dacă este implicat un element de extraneitate, este posibil să fie necesar să transferăm datele dvs. personale către locații din afara Spațiului Economic European. În orice caz, înainte de a transfera datele personale într-o altă jurisdicție, ne vom asigura că există o decizie privind caracterul adecvat al nivelului de protecție sau că operatorul sau persoana împuternicită de operator din jurisdicția respectivă oferă garanții adecvate sau se aplică una din următoarele excepții:
- dvs. v-ați exprimat în mod explicit acordul cu privire la transferul propus, după ce ați fost informat asupra posibilelor riscuri pe care astfel de transferuri le pot implica;
- transferul este necesar pentru executarea unui contract între dvs. și noi sau pentru aplicarea unor măsuri precontractuale adoptate la cererea dvs.;
- transferul este necesar pentru încheierea unui contract sau pentru executarea unui contract încheiat în interesul dvs. între noi și o altă persoană fizică sau juridică;
- transferul este necesar din considerente importante de interes public;
- transferul este necesar pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
- transferul este necesar pentru protejarea intereselor dvs. vitale sau ale altor persoane, atunci când persoana vizată nu are capacitatea fizică sau juridică de a-și exprima acordul.
- transferul se realizează dintr-un registru care are scopul de a furniza informații publicului și care poate fi consultat de public
11. Pentru cât timp păstrăm datele dvs. personale
Păstrăm datele personale pe care le colectăm de la și despre dvs. atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopul pentru care le-am colectat și în scopul satisfacerii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare:
- păstrăm datele dvs. referitoare la o comandă timp de 3 ani din momentul comenzii, al ultimului retur, până la încetarea obligației legale sau a interesului nostru legitim
- datele necesare emiterii facturilor vor fi păstrate timp de 10 ani
- datele pe care le folosim în scop de marketing vor fi prelucrate până când vă dezabonați de la serviciul de newsletter sau vă exercitați dreptul la opoziție, dar nu mai mult de 2 ani de la ultimul contact cu dvs.
În situația în care nu vă oferim o perioadă exactă privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, ne bazăm pe următoarele principii:
- prelucrăm informațiile doar atât timp cât avem nevoie de ele pentru activitățile menționate în această politică
- respectăm întotdeauna termenele impuse de dispozițiile legale
- evaluăm riscurile de securitate în contextul utilizării și stocării datelor dumneavoastră
În cazul în care rezultă în mod rezonabil că datele nu mai sunt necesare, le putem distruge imediat, fără nicio notificare sau răspundere (de exemplu, in cazul candidaților care nu au fost selectați pentru un post în cadrul RURIS, CV-urile acestora nu vor fi păstrate).
12. Confidențialitatea și securitatea datelor dvs. personale
Aplicăm măsuri tehnice, fizice și organizatorice adecvate, care sunt proiectate în mod rezonabil pentru a proteja datele personale împotriva distrugerii, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat și împotriva altor forme ilegale de prelucrare. Accesul la datele personale este limitat la destinatarii autorizați pe baza necesității de a le cunoaște. Menținem un program cuprinzător de securitate a informațiilor, proporțional cu riscurile asociate prelucrării. Programul este adaptat în mod continuu pentru a atenua riscurile operaționale și pentru a proteja datele personale, luând în considerare practicile acceptate în domeniu. De asemenea, vom folosi măsuri de securitate îmbunătățite atunci când prelucrăm orice fel de categorii speciale de date personale.
Toți partenerii noștri, angajații, consultanții, lucrătorii, operatorii și persoanele împuternicite (adică cei care prelucrează datele dvs. personale în numele nostru, în scopurile enumerate mai sus), care au acces la și sunt asociate cu prelucrarea datelor personale, sunt obligați la respectarea confidențialității acestor date personale și la garantarea aceluiași nivel de protecție ca cel furnizat de fundația noastră.
13. Dreptul de acces și alte drepturi
Dreptul de acces
Dacă ne cereți, vom confirma dacă prelucrăm datele dvs. personale și, dacă este permis de lege, vă vom furniza o copie a acestor datele personale (împreună cu anumite alte detalii). Dacă aveți nevoie de copii suplimentare, este posibil să fie necesar să percepem o taxă rezonabilă bazată pe costurile administrative.
Dreptul la rectificare
Dacă datele personale pe care le deținem despre dvs. sunt inexacte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați rectificarea acestora. Dacă aveți dreptul la rectificare și dacă am împărtășit datele dvs. personale altor persoane, le vom informa despre rectificare dacă este posibil. Dacă ne întrebați, acolo unde este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom spune și cu cine am împărtășit datele dvs. personale, astfel încât să îi puteți contacta direct.
Dreptul de ștergere
Ne puteți cere să ștergem sau să suprimăm anumite date personale ale dvs., în situațiile specifice prevăzute de lege. Dacă aveți dreptul la ștergere și dacă am împărtășit datele dvs. personale altor persoane, le vom informa despre ștergerea datelor acolo unde este posibil. Dacă ne întrebați, unde este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom spune cu cine am împărtășit datele dvs. personale, astfel încât să îi puteți contacta direct.
În conformitate cu GDPR, putem să nu dăm curs unei cereri de ștergere a datelor dumneavoastră cu caracter personal în măsura în care prelucrarea este necesară pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre conferite de lege sau avem o obligație legală de prelucrare a datelor.
Dreptul dvs. de a restricționa prelucrarea
Ne puteți cere să "blocăm" sau să oprim prelucrarea datelor dvs. personale în anumite circumstanțe, cum ar fi cazul în care contestați exactitatea acestor date personale sau ați obiectat. Dacă aveți dreptul la restricționare și dacă am împărtășit datele dvs. personale cu alții, îi vom informa despre restricție unde este posibil să facem acest lucru. Dacă ne întrebați, unde este posibil și legal să facem acest lucru, vă vom spune și cu cine am împărtășit datele dvs. personale, astfel încât să îi puteți contacta direct.
Dreptul la portabilitatea datelor
Aveți dreptul, în anumite circumstanțe, să obțineți datele personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat, frecvent utilizat și care poate fi citit automatizat și să le reutilizați în altă parte sau să ne cereți să le transferăm unei terțe părți la alegere.
Vă rugăm rețineți că acest drept se aplică numai informațiilor automatizate, pentru a căror utilizare ne-ați acordat inițial consimțământul sau în cazul în care am utilizat informațiile pentru a încheia un contract cu dvs..
Dreptul la opoziție
Ne puteți cere să nu mai prelucrăm datele dvs. personale și vom face acest lucru dacă:
- Ne bazăm pe interesele noastre legitime sau ale unor terți pentru a prelucra date personale, cu excepția cazului în care putem demonstra motive legitime imperioase care justifică prelucrarea
- Prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing direct.
În contextul evenimentelor noastre, este posibil să fie preluat conținut foto/video pentru a ne ajuta la promovarea brandului și a serviciilor noastre. Nu este intenția noastră să preluăm conținut care să evidențieze o anumită persoană, scopul nostru fiind doar acela de a face cunoscută publicului atmosfera din cadrul activităților noastre. Dacă totuși persoana dvs. este identificabilă în materialele foto/video difuzate de către noi și nu v-am cerut consimțământul, aveți dreptul de a obiecta la prelucrare pentru motive care țin de situația dvs. particulară. În orice caz, în respectarea dreptului dvs. la viată privată, înaintea oricărei sesiuni foto și sau video, vom anunța în prealabil că urmează să fie preluat conținut foto/video.
RURIS nu va folosi niciodată datele dvs. personale pentru a vă supune unei decizii individuale automate care produce efecte juridice care vă privesc sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. Cu toate acestea, puteți să va opuneți oricând profilării sau luării de decizii automate în cadrul activităților noastre de remarketing conform punctului 5, secțiunea 3 – „Marketing” de mai sus.
Dreptul dvs. de a vă retrage consimțământul
Dacă ne bazăm pe consimțământul dvs. ca bază legală pentru prelucrarea datelor dvs. personale, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment.
Dreptul dvs. de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere
Dacă vă preocupă orice aspect al practicilor noastre de confidențialitate, inclusiv modul în care ne-am ocupat de datele dvs. personale, puteți să îl raportați autorității de supraveghere competente (www.dataprotection.ro).
Dacă doriți să vă exercitați drepturile stabilite în această politică de confidențialitate, vă rugăm să ne contactați prin trimiterea unui email la juridic@ruris.ro, cu precizarea ca este posibil să vă solicităm informații specifice dvs. pentru a vă ajuta ne confirmați identitatea. Aceasta este o măsură de securitate pentru a ne asigura că datele cu caracter personal nu sunt divulgate niciunei persoane care nu are dreptul să le primească. De asemenea, vă putem contacta pentru a vă solicita informații suplimentare referitoare la solicitarea dvs., pentru a accelera răspunsul nostru.
14. MODIFICĂRI LA ACEASTĂ POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE
Pentru a ne asigura că sunteți întotdeauna la curent cu modul în care folosim datele dvs. personale, vom actualiza din când în când această Politică de confidențialitate pentru a reflecta orice modificare a utilizării datelor dvs. personale. De asemenea, putem efectua modificări pentru a respecta modificările aduse legislației aplicabile sau cerințelor de reglementare. În cazul în care este posibil, vă vom notifica prin email cu privire la orice schimbări semnificative. Cu toate acestea, vă recomandăm să revizuiți periodic această politică de confidențialitate pe site-ul nostru pentru a fi informat cu privire la modul în care folosim datele dvs. personale.