Regulamentul promoției
Campania RURIS

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

“Cu RURIS pe teren mergi la victorie”

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

1.1 Organizatorul campaniei promotionale “Cu RURIS pe teren mergi la victorie” (in continuare numita “Campania”) este RURIS IMPEX S.R.L, cu sediul social în Craiova, Bd. Decebal, nr. 111 - Cladire Administrativa, judeţ Dolj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Dolj, sub nr. J16/3158/1993, cod fiscal nr. RO5045437, care va desfasura printre altele următoarele activităţi:

- Calculează, reţine, declară şi virează, impozitul pe venitul din premii pentru premiile acordate in cardul Campaniei, conform legislatiei in vigoare.
- Expediază către Centrele de Premiere premiile toate premiile campaniei.
- Autentifica regulamentul Campaniei.
- Contactează potenţialii câştigători pentru desfăşurarea procesului de validare, aşa cum este menţionat în Secţiunea 9.


Campania se desfăşoară prin intermediul:

1.2.1 ADVANCED IDEAS STUDIO S.R.L., cu denumirea comerciala IDEOLOGIQ, avand sediul social in Bucuresti, Str. Logofat Udriste Nr. 17, Sector 3, punct de lucru si adresa de corespondenta în Bucuresti, Sector 2, Str. Sperantei Nr. 21, parter, înregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/14486/2008, Cod Unic de lnregistrare RO24386686 (denumita in continuare "Agentia”) care va desfăşura următoarele activităţi:

- Constituie şi administrează o bază de date ce conţine toate înscrierile în Campanie;
- Transmite către Organizator baza de date cu potenţialii Caştigători;
- Organizează tragerea la sorţi pentru momentele norocoase si pentru premiile acordate prin tragere la sorti;
- Transmite către Organizatator baza de date cu lista de castigatori;
- Contează potenţialii câştigători pentru desfăşurarea procesului de validare, aşa cum este menţionat în Secţiunea 9.
 

 

SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI ŞI TEMEIUL LEGAL

2.1 Campania se va desfăşura conform prevederilor prezentului regulament (în continuare „Regulamentul") care este  obligatoriu pentru toţi participanţii la Campanie (în continuare ,,Participanţii") şi pentru toate entităţile implicate.

2.2 Campania este organizată în conformitate cu următoarele prevederi legale: Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, cu toate modificările şi completările ulterioare, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Regulamentul european 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE.

2.3 Regulamentul este întocmit şi făcut public conform legislaţiei aplicabile în Remania şi este disponibil, în mod gratuit, oricărui consumator astfel:

- pe website-ul victorie.ruris.ro (în continuare "Site-ul Campaniei"),
- printr-o solicitare adresată Organizatorului la sediul său indicat la punctul 1.1.

2.4 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare şi/sau cu rol informativ. Informaţiile pe care astfel de materiale le pot conţine vor fi Interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Premiile prezentate în imaginile folosite pe materialele de promovare sunt cu titlu de prezentare.

2.5 Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica şi/sau completa Regulamentul, precum şi dreptul de a suspenda şi/sau înceta/întrerupe/prelungi Campania, oricând pe durata desfăşurării acesteia, cu condiţia înştiinţării prealabile a publicului. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiţionale care vor fi comunicate către public prin publicarea Regulamentului în forma actualizată, pe Site-ul Campaniei, cu cel puţin 24 ore înainte ca acestea să intre în vigoare.

2.6 Orice modificare adusă Regulamentului, va fi supusă procedurii de autentificare de către un notar public şi va face parte integrantă din Regulament prin publicarea actului adiţional de modificare pe Site-ul Campaniei. Organizatorul nu işi asumă răspunderea pentru luarea la cunoştinţă a modificarilor de către Participanţi, atâta timp cât acestea sunt publicate pe Site-ul Campaniei, conform celor de mai sus.

 

SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFĂŞURARE SI DURATA CAMPANIEI

3.1 Campania este organizată pe teritoriul României, online pe website-ul victorie.ruris.ro în conformitate cu prevederile prezentului Regulament, prin achiziţionarea oricarui produs participant constand in produse Ruris participante in Campanie şi înscrierea în Campanie cu datele bonului fiscal sau a facturii fiscal de achizitie, datele vanzatoruluui si datele cumparatorului conform art.6.1.1.

3.2 Campania se desfăşoară în perioada 01.05.2024, ora 09:00:01 – 14.07.2024 ora 23:59:59 inclusiv (în continuare "Perioada Campaniei").

3.3 Participanţii se pot înscrie în Campanie exclusiv în perioada menţionată la art. 3.2.

3.4 Inainte de începerea Campaniei şi după încetarea acesteia, îndeplinirea condiţiilor menţionate în Regulament nu mai conferă dreptul de a participa la Campanie.

 

 

SECTIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE

4.1 La Campanie participă urmatoarele produse comercializate de către Organizator pe piaţa din România, denumite în continuare "Produsele Participante":
Orice produs din categoriile: motosapa, motosapatoare, motocultivator, motocoasa, motoferastrau, electro-ferastrau, emondor, despicator, tocator, aparat de sudura, compresor, motoburghiu, suflanta, motopompa, pompa, generator, incalzitor, moara, batoza, atomizor, pulverizator, masina de tuns gazon, scarificator, trimmer, moto/electro-foarfeca, robot de tuns gazon, mulgatoare, tractor de gazon, motocositoare, taietor beton, aeroterma, freza de zapada, remorca;

4.2 Bonul fiscal sau factura fiscală ce atestă achiziţia Produselor participante în Perioada Campaniei, trebuie păstrat întreg şi nedeteriorat. În cazul in care pe bonul fiscal sau factura fiscala inscrisa in Campanie nu apare denumirea unuia dintre Produsele Participante, sau daca Participantul nu poate prezenta documentul de achizitie, Organizatorul poate invalida participarea, anula inscrierea si anula acordarea premiului.

4.3 După data încheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus îşi pierd această calitate, Organizatorul nemaiavând nicio responsabilitate şi nemaiasumându-şi nicio obligaţie în legatură cu nicio circumstanţă care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualităţii ori continuării Campaniei.

4.4 Produsele Participante sunt disponibile în limita stocului existent. Produsele nu sunt etichetate distinctiv pentru Campanie.

 

SECTIUNEA 5. DREPTUL DE ÎNSCRIERE

5.1 In Campanie se pot înscrie persoanele fizice, cetăţeni români sau străini, cu domiciliul sau reşedinţa, chiar şi temporară, în Romania, care au împlinit vârsta de 18 ani la data înscrierii în Campanie şi care acceptă termenele şi condiţiile prezentului Regulament.

5.2  Înscrierea în Campanie presupune acceptarea implicită, integrală, expresă şi neechivocă a prevederilor prezentului Regulament.

5.3 Nu au dreptul de a participa la această Campanie următoarele categorii de persoane :

(i)           Persoanele care nu respectă Secţiunea 5.1;

(ii)          Angajaţi ai Organizatorului, precum şi ai societăţilor afiliate Organizatorului;

(iii)         Angajaţi ai Agenţiilor sau angajaţi ai oricăror alte societăţi/entităţi implicate în activităţi legate de organizarea şi desfăşurarea Campaniei;

(iv)         Rudele de gradul I şi II (respectiv copii/părinţi, fraţi/surori) şi/sau soţul/soţia angajaţilor menţionaţi la punctele (ii) şi (iii) de mai sus.

5.4 Organizatorul îşi rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum şi dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menţionate în art. 5.3. Refuzul de a furniza datele necesare înscrierii în Campanie sau dovedirii îndeplinirii condiţiilor de participare la Campanie, are drept consecinţă imposibilitatea de a participa la Campanie, inclusiv imposibilitatea acordării premiilor în cazul Câştigătorilor.

5.5 În situţia în care sunt identificate persoane care încalcă prevederile Regulamentului, prin influenţarea sau facilitarea câştigării premiilor, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor câştigate şi de a se adresa instanţelor judecătoreşti şi organelor de cercetare penală competente în vederea recuperării prejudiciilor cauzate.

5.6 Participarea la Campanie implică cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă de către Participanţi a prezentului Regulament.

5.7 Participanţii sunt de acord ca, în cazul în care vor fi desemnaţi Câştigători, numele şi prenumele precum si castigurile acordate lor să fie făcute publice pe Site-ul Campaniei conform art. 9.8.

 

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI

6.1 Condiţii privind înscrierea în Campanie:

6.1.1     Pentru înscrierea validă în Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiţii:

  1. a) Participantul trebuie să aibă drept de înscriere potrivit prevederilor Secţiunii 5 de mai sus;
  2. b) Participantul trebuie să achiziţioneze cel putin un Produs Participant mentionat la pct. 4.1. în perioada Campaniei şi să poată face dovada de achiziţie;
  3. c) Participantul se va înscrie în Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau mai multor numere de bon fiscal ce atestă achiziţia Produselor Participante prin accesarea website-ului victorie.ruris.ro, cu respectarea condiţiilor solicitate ce sunt prevăzute la art. 6.2 de mai jos;
  4. d) Inscrierea se va face exclusiv pe site-ul de promotie victorie.ruris.ro, exlusiv pe Perioada Campaniei menţionată la Secţiunea 3 de mai sus;
  5. e) Participantul va folosi pentru înscriere un număr de telefon mobil valid, personal, valabil în reţelele de telefonie mobilă disponibile pe teritoriul României plus urmatoarele date: Nume, Prenume, Judet, Localitate, E-mail.
  6. f) Un Participant unic poate efectua Campanie maximum 5 intregistrari valide per zi. Orice altă înscriere efectuată după primele 5 înscrieri într-o zi de Campanie va fi luată în considerare dacă va fi efectuată într-o altă zi, în perioada de desfăşurare a Campaniei. Organizatorul nu va fi făcut responsabil pentru acele înscrieri valide pe care Participantul nu le poate efectua din acest motiv;
  7. g) Un Participant unic este definit de acelaşi număr de telefon;
  8. h) Acelaşi numar de bon fiscal sau factura poate fi transmis o singură dată şi numai prin modalitatea prevăzută la art. 6.2.

6.2 Înscrierea în Campanie cu numărul bonului fiscal sau a facturii fiscale:

6.2.1. Pentru înscrierea valabilă în vederea participării în cadrul Campaniei este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiţii:

  • Participantul trebuie să achiziţioneze cel putin un Produs participant şi să păstreze bonul fiscal sau factura fiscala a produselor participante achiziţionate;
  • Participantul trebuie să aibă drept de participare potrivit prevederilor Secţiunii 5 de mai sus;
  • Participantul se va înscrie în cadrul Campaniei exclusiv prin accesarea website-ului victorie.ruris.ro şi completarea următoarelor informaţii:

-             Nume si prenume;

-             Număr de Telefon;

-             Judet si localitate;

-             Număr Bon fiscal sau factura fiscala;

-             Imagine sau document bon fiscal sau factura fiscala;

-             Dată Bon fiscal sau factura fiscala;

-             Denumire comerciant/vanzator;

-             Cod fiscal comerciant/vanzator;

-             Adresa·email;

-             BIFA (obligatorie) am fost fost informat, am cititi si am inteles regulamentul promotiei si termenele si conditiile site-ului;

-             BIFA (obligatorie) am fost fost informat, am cititi si am inteles informaţiile privind prelucrarea datelor incluse în Anexa 1 a Regulamentului Campaniei şi că îmi exprim  consimţământul în ceea ce priveşte conţinutul acestuia şi sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal de către Organizator şi persoanele împuternicite de către acesta.

-             BIFA sunt de acord sa primesc comunicari de marketing prin e-mail si SMS.

-             BIFA (obligatorie) “Declar ca am varsta peste 18 ani.”

 

6.2.2.    Participantul trebuie să păstreze bonul fiscal sau factura ficala în original şi nedeteriorat/a. Bonul sau factura fiscala trebuie să ateste achiziţia produselor participante în perioada  de desfăşurare a Companiei.

6.2.3.    Pentru fiecare înscriere efectuată pe Site-ul Campaniei, Participantului i se va afisa unul dintre mesajele de răspuns:

  1. a) Pentru fiecare înscriere completa si valida efectuată înainte de 01.05.2024 ora 09:00:01, indiferent de câte înscrieri efectuează, participantul va primi un mesaj cu urmatorul conţinut:
    “Campanie nu a început încă.”
  2. b) Pentru fiecare inscriere completa si valida efectuata in perioada 01.05.2024 ora 09:00:01 - 30.05.2024 ora 23:59:59, Participantul va primi următorul mesaj:
    Felicitări! Ați fost înregistrat în tragerile la sorți pentru una dintre cele 10 console pentru jocuri sau unul dintre cele 10 televizoare LCD.
  3. c) Pentru fiecare inscriere completa si valida efectuata in perioada 31.05.2024 ora 00:00:00 - 30.06.2024 ora 23:59:59, Participantul va primi următorul mesaj:
    Felicitări! Ați fost înregistrat în tragerile la sorți pentru una dintre cele 10 console pentru jocuri.

    d) Daca Participantul a prins un moment norocos si este castigator, aditional mesajelor de la punctele c) si d) de mai sus, va primi si urmatorul mesaj:
    Felicitări! Ai câștigat "nume premiu + poza premiu"
  4. e) Dacă un Participant încearcă să introducă cel de-al 6-lea număr de bon fiscal sau factura fiscala într-o zi de Campanie, acesta va primi un mesaj cu următorul text:
    Ai introdus deja numărul maxim de inregistrari admise pentru această zi de campanie.

(f) Dacă un Participant introduce acelaşi număr de bon fiscal sau factura fiscala cu aceiasi data de emitere, identice cu cele ale unei inregistrari anterioare in campanie (inclusiv cele necastigatoare), acesta va primi un mesaj cu următorul text:
Aceasta cumparatura a mai fost înscrisa în cadrul Campaniei.

(g) Dacă un Participant se înscrie după terminarea Campaniei, acesta va primi următorul mesaj:

Campania s-a încheiat în data de 30.06.2024. Vă aştepăm la următoarele campanii!

 

6.2.4.    Pentru ca înregistrarea să fie validă, participantul trebuie să urmeze paşii de mai sus şi să îndeplinească condiţiile stipulate în prezentul Regulament.



SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI

7.1         În cadrul Campaniei vor fi acordate 10220 de premii dupa cum urmeaza:

Premiu

Numar premii

Valoare premiu fara TVA

Valoare premiu cu TVA

Minge

10000

24,40 RON

29,04 RON

Geanta frigorifica

50

118,03 RON

140,45 RON

Umbrela

50

143,42 RON

170,67 RON

Gratar

50

169,32 RON

201,49 RON

Sezlong

50

172,31 RON

205,05 RON

Televizor LCD

10

1.760,61 RON

2.095,12 RON

Consola jocuri

10

2.816,97 RON

3.352,19 RON

 

7.2 Valoarea totala neta a premiilor este de 319.949,66 RON.

 

7.3 Câştigătorii premiilor oferite în cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor în bani sau înlocuirea acestora cu alte bunuri şi nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor câştigate.

7.4 Premiile vor fi acordate după validarea câştigătorilor, iar acest lucru se va realiza după verificarea tuturor datelor necesare pentru procesul de acordare a premiilor şi după verificarea îndeplinirii de către câştigători a tuturor condiţiilor menţionate în Regulament.

7.5 Organizatorul nu va fi răspunzător în privinţa caracteristicilor şi standardelor de calitate a premiilor oferite, în afară de responsabilităţile ce îi revin în mod expres conform Regulamentului. Organizatorul nu este responsabil pentru imposibilitatea revendicării şi a utilizării premiilor.

7.6 Premiile pot fi revendicate si ridicate de la Centrele de Premiere stabilite de catre Organizator, exclusive pe teritoriul României.

7.7 Centrele de premiere vor fi communicate pe Site-ul Campaniei respectiv victorie.ruris.ro

7.8  In cazul în care nu se vor acorda toate premiile, acestea vor rămâne la dispoziţia Organizatorului.

 

 

SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CÂŞTIGĂTORILOR ŞI ACORDAREA PREMIILOR

8.1         Premiile Campaniei vor fi acordate prin momente norocoase si prin tragere la sorti, după cum urmează:

8.2         Pentru fiecare premiu acordat prin momente norocoase se va desemna, anterior începerii Campaniei, în mod aleator, câte un moment câştigător (definit sub forma: zi, ora, minut). Momentele câştigătoare vor fi extrase din intervalul corespunzător perioadei Campaniei. În total vor fi extrase 10200 de momente norocoase pentru premiile constând în: Mingie, Geanta frigorifica, Umbrela, Gratar si Sezlong.

8.2.1     Momentele câştigătoare vor fi consemnate într-un document scris şi autentificat de către un notar public, anterior începerii Campaniei.

8.2.2     Va fi desemnat câştigător Participantul care efectuează o înscriere validă după un moment câştigător.

8.2.3     In cazul in care intre doua momente castigatoare nu s-a inregistrat nici o inregistrare valida a unui Participant, prima inregistrare valida facuta de un Participant va castiga premiul aferent celui mai vechi moment norocos activat pana in acel moment si care nu a fost marcat anterior ca si castigator.

8.2.4     În cadrul prezentei Campanii, un Participant poate câştiga maxim 2 premii alocate prin momente norocoase/castigatoare.

8.3 Pentru premiile acordate prin tragere la sorti, se vor desemna castigatori prin intermediul site-ului www.tragerilasorti.ro. Vor exista 2 trageri la sorți dupa cum urmeaza:

 8.3.1 Etapa 1:  Data tragere la sorti: 31.05.2024

Participanti: Fiecare inscriere valida in Campanie efectuata de la inceperea acesteia pana la data de 30.05.2024 ora 23:59:59, indiferent daca a castigat un premiu norocos sau nu, va primi cate o sansa in tragerea la sorti pentru unul din cele 10 premii: Televizor LCD.

8.3.2 Etapa 2:  Data tragere la sorti: 19.07.2024

Participanti: Fiecare inscriere valida in Campanie efectuata de la inceperea acesteia pana la data de 14.07.2024 ora 23:59:59, indiferent daca a castigat un premiu norocos sau nu, exceptand inscrierile Participantilor care au fost desemnati castigatori (directi sau rezerve) la extragerea din Etapa 1 (vezi 8.3.1), va primi cate o sansa in tagerea la sorti pentru unul din cele 10 premii: Consola jocuri.

8.3.3 În cadrul prezentei Campanii, un Participant poate câştiga maxim 1 premiu prin mecanismul de tragere la sorti, indiferent de etapa.

8.4 Premiile Campaniei vor fi acordate câştigătorilor. în urma procesului de validare descris în Secţiunea 9 a prezentului Regulament, iar numele si prenumele acestora precum si castigurile acordate vor fi publicate pe website-ul victorie.ruris.ro dupa validare.

 

SECŢIUNEA  9.  VALIDAREA ŞI PUBLICAREA CÂŞTIGĂTORILOR. INTRAREA ÎN POSESIA PREMIILOR

9.1 Pentru premiile castigate prin momente norocoase, Participantii isi vor alege, imediat dupa castigarea premiului, locatia din care doresc sa ridice premiul, din lista de Locatii Premiere pusa la dispozitie de catre Organizator.

9.2 In momentul prezentarii in locatia aleasa pentru ridicarea premiului, incepand cu data eligibila pentru ridicarea premiului asa cum au fost informati in momentul castigarii, Participantii au obligatia de prezenta reprezentului sau imputernicitului Organizatorului din locatie codul unic asociat castigului primit in momentul inregistrarii efectuate pe site-ul Campaniei victorie.ruris.ro

9.3 Pentru premiile castigate prin tragere la sorti, ulterior desemnării câştigătorilor acestora, Organizatorul va începe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica, indeplinirea condiţiilor privind înscrierea Participanţilor, precum şi respectarea tuturor dispoziţiilor prezentului Regulament.

9.4. Participantii care au fost desemnaţi câştigători vor fi contactaţi prin apel telefonic la numarul de telefon mobil utilizat pentru înscrierea în Campanie în intervalul orar 09:00 - 20:00, de 3 ori în maximum 5 zile lucrătoare de la data desemnării câştigătorilor; numărul de telefon utilizat serveşte pentru identificarea Participanţilor şi contactarea acestor.

9.5 In cazul în care Participantul nu poate fi contactat, după cele 5, zile lucrătoare se va trece la contactarea rezervelor.

9.6 Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului în momentul contactării telefonice, informaţiile necesare identificarii şi validării lui. Convorbirile telefonice vor putea fi înregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de probă în eventualele contestaţii în legatură cu procesul de validare a câstigătorilor şi de ridicare a remiilor oferite in Campanie. În cadrul apelului, Participantului desemnat câştigători se va solicita să:    

- Declare următoarele informaţii: nume, prenume, data naşterii, adresa de livrare, adresa de e-mail, si CNP (codul numeric personal se solicita doar castigatorilor de premii peste 600 lei);

- Trimită următoarele documente: copie/poză bon fiscal în termen de maxim 3 zile de la momentul încheierii convorbirii telefonice.

9.7 Trimiterea documentelor necesare validării se realizează prin încărcarea acestora într-o pagină web, accesând link-ul securizat comunicat in momentul validarii.

9.8 Dacă Participantul nu încarcă documentele solicitate în termen de 3 zile de primirea link-ului, acesta va fi inyalidat şi se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.

9.9 În urma verificărilor şi a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor şi, în cazul în care documentul/ele primit/e prezintă neregularităţi, Participantul va fi anunţat şi rugat să reîncarce documentul/ele folosind link-ul care i-a fost comunicat.

9.10 În cazul în care un Participant nu doreşte înregistrarea convorbirii sau nu furnizează toate informaţiile necesare procesului de validare, după încheierea apelului acesta va primi un sms/ e-mail cu adresa cu care s-a inscris in Campanie cu un link către o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare şi ridicare a premiilor, în termen de 3 zile. Dacă datele încarcate de Participant în pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru încărcarea documentelor necesare validării. Accesând acel link, Participantul va trebui să încarce documentele constând în copie/poză bon fiscal, respectiv copia/poza CI blurată (Participantul va blura Serie şi Nr. CI, pentru toate categoriile de premii, precum şi CNP pentru premiile cu valoare mai mare de 600 RON, în maximum 3 zile de la transmiterea link-ului. Dacă datele încărcate de Participant în pagina web nu sunt corecte sau dacă Participantul nu completează formularul cu datele sale de contact în termen de 3 zile de primirea linkului, Participantul va fi invalidat şi se vor contacta rezervele în ordinea desemnării acestora.

 

9.11 Imposibilitatea' Participantul de a face dovada deţinerii documentelor în original, constatarea unor neconcordanţe sau nerespecarea condiţiilor de validare descrise în prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a solicita oricărui Participant să facă dovada achiizitiei prin prezentarea in original a bonurilor fiscale sau a facturilor fiscal aferente inregistrarilor din campanie. Eventualele costuri ce apar în această situaţie (ca de exemplu, dar fără a se limita la: costul de curier pentrua ridica bonul/factura de la adresa indicată de către Participant, precum şi costul înapoierii acestora după verificare) sunt suportate de către Organizator.

9.12 Dacă un premiu acordat prin tragere la sorti nu se acordă ca urmare a neîndeplinirii de catre Participant a uneia sau a mai multor condiţii de validare, Organizatorul va desemna drept câştigători, sub rezerva îndeplinirii tuturor condiţiilor prevăzute de prezentul Regulament, prima rezervă în ordinea desemnării acestora. Dacă nici aceasta nu îndeplineşte condiţiile necesare, se vor avea în vedere, celelalte rezerve, în ordinea desemnării şi se va relua procesul de notificare şi validare descris anterior. Dacă nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acordă şi va rămâne în proprietatea Organizatorului. Condiţiile de validare a rezervelor sunt aceleaşi ca şi în cazul Participanţilor desemnaţi iniţial.

9.13      Organizatorul îşi rezervă dreptul de a nu acorda premiile dacă Participanţii desemnaţi câştigători nu îndeplinesc condiţiile de validare.

9.14      Anunţarea câştigătorilor se va realiza prin publicarea numelui şi prenumelui acestora precum si a premiilor castigate, pe site-ul Campaniei într-o secţiune special dedicată acestei Campanii în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data validării tuturor câştigătorilor.

9.15      Premiile din cadrul Campaniei vor fi oferite câştigătorilor in locatia de premiere aleasa de catre acestia din lista Locatiilor de Premiere pusa la dispozitie de catre Organizator.

9.16 Premiile vor putea fi ridicate din locatia aleasa incepand cu data comunicata in momentul validarii castigului pana cel tarziu la data de 31.07.2024.

9.17      Premiile vor fi predate către câştigători pe baza unui process verbal, în două exemplare, semnat şi completat de câştigători. Refuzul de a semna orice document ce atestă atribuirea efectivă a premiului către un câştigător sau de a furniza informaţii necesare predării premiului conduce la pierderea dreptului câştigătorului de a intra în posesia premiului.

9.18      In cazul în care premiile sunt refuzate de către câştigători sau aceştia nu s-au prezentat in locatia aleasa pentru ridicarea premiului in termenul stabilit prin Regulament, sau câştigătorii refuză semnarea procesului verbal, premiile rămân în posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.

 

SECŢIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE

 

10.1      Organizatorul se obligă să calculeze, să reţină, să declare şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile constând în premiile acordate câştigătorilor în conformitate cu prevederile Codului Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Orice alte obligaţii de orice altă natură, în legătură cu premiile câştigate, sunt în sarcina exclusivă a câştigătorilor.

10.2      Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei (achiziţia Produselor participante, contravaloarea accesului la internet pentru·completarea formularului de înscriere în Campanie etc.).

 

SECTIUNEA 11. LIMITAREA RĂSPUNDERII

11.1 Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afect imaginea acestei Campanii, precum şi a Organizatorului. Orice încercare de fraudare conduce la eliminarea Participantului în cauză din Campanie şi sesizarea organelor de cercetare penală, Organizatorul urmând să informeze respectivul Participant cu privire la această decizie.

11.2  În eventualitatea unei dispute asupra validităţii unei înscrieri în cadrul acestei Campanii decizia Organizatorului este definitivă.

11.3  Organizatorul şi Agenţiile nu au nicio obligaţie în a întreţine corespondenţa cu solicitanţii unor revendicări ce apar ulterior acordării premiilor sau după termenul de revendicare aI premiilor prevăzut în Regulament. Responsabilitatea Organizatorului şi Agenţiilor cu privire la acordarea premiilor este limitată conform prevederilor Regulamentului.

11.4 Organizatorul nu îşi asumă răspunderea, incluzând dar fără a se limita la, pentru:
- Pierderea bonului fiscal sau a facturii fiscale;
- Bonuri fiscale sau facturile fiscal deteriorate, incomplete sau necorespunzătoare din punct de vedere al conţinutului;
- Lipsa produselor participante din magazine;
- Înscrierile online care nu conţin toate câmpurile obligatorii;
- Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale sau conţinutului acestora;
- Eventualele dispute legate de numărul de telefon înscris în Campanie;
- Erorile în datele furnizate de căt e Participant.

11.4 Acurateţea datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanţilor. Ca atare, Organizatorul nu are niciun fel de obligaţie în cazuI furnizării de către participanţi a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificării câştigătorului sau înmânării premiului;

11.5 Imposibilitatea câştigătorilor de a intra 'în posesia premiilor din motive independente de Organizator;  

11.6 Cazurile în care câştigătorul nu respectă condiţiile de validare detaliate în prezentul Regulament;

11.7 Situaţiile în care,numărul de telefon de pe care este realizată înscrierea nu poate fi identificat sau apelat (număr incorect, numărul nu este al Castigatorului, este dezactivat, este blocat, nu se află în aria de acoperire etc.) şi ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie;

11.8 Intreruperile/ disfuncţionaliţăţile neanunţate ale operatorilor telefonici, din cauza aglomerării reţelelor pe perioadele de trafic intens;

11.9 Situaţiile în care consumatorii achiziţionează în perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;

11.10 Organizatorul nu va fi răspunzător pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către Participanti în legatură cu premiile câştigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu excepţia situaţiilor expres prevăzut de lege şi care ar institui o astfel de răspundere;

11.11 Organizatorul nu va fi responsabil pentru întârzierile în livrarea/ înmânarea premiilor cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor pe către furnizorii acestuia

11.12 Organizatorul nu este responsabil de starea premiului în momentul inmanarii premiului către
câştigător şi de starea predării premiului de către locatile de premiere.

11.13    Organizatorul nu răspunde în niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezultă din înscrie ea la Campanie cu excepţia cazului in care acestea se datorează unor acte de neglijenţă gravă sau unor acte intenţionate de care este responsabil Organizatorul.


SECTIUNEA 12. PRELUCRAREA I DATELOR CU CARACTER PERSONAL

12.1      Informaţii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regăsi în Anexa 1 a prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 13. ÎNCETAREA/ ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTĂ MAJORĂ

13.1      Campania poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite oripoate fi suspendată oricand în baza liberei decizii a Organizatorului, pentru motive independente de voinţa sa sau în cazul în care intervin venimente care ar îngreuna în mod semnificativ derularea în condiţii optime a Campaniei. Oanizatorul va informa în cel mai scurt timp publicul cu privire la întreruperea sau suspendarea Campaniei, prin publicarea pe Site-ul Campaniei sau prin alte mijloace de informare a publicului.

13.2      Campania poate înceta, înainte de împlinirea perioadei prevăzute în Regulament, în cazul producerii unui eveniment ce constituie forţă majoră conform legislatiei în vigoare, precum şi în cazul schimbării cadrului legislativ de aşa natură încât să afecteze organizarea şi desfăşurarea Campaniei.

13.3      Forţă majoră înseamnă orice eveniment extern care nu poate fi prevăzut, evitat, controlat sau remediat de către Organizator şi care are drept consecinţă imposibilitatea Organizatorului de a-şi îndeplini obligaţiile asumate prin prezentul Regulament.

13.4      Forţa majoră exonerează de orice răspundere pe Organizator, acesta neputând a fi ţinut răspunzător pentru eventualele prejudicii fizice, materiale şi/sau morale create Participanţilor, Câştigătorilor sau oricăror persoane terţe sau participante în organizarea Campaniei, urmare a intervenţiei cazului de forţă majoră.

13.5      Dacă va invoca forţa majoră, Organizatorul va comunica acest aspect Participanţilor în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră, prin mijloace de comunicare disponibile.

 

 

SECTIUNEA 14. SESIZĂRI SI LITIGII

14.1      Participanţii pot depune sesizari sau reclamaţii înlegătură cu desfăşurarea Campaniei prin poştă la adresa Organizatorului din Craiova, Bd. Decebal, nr. 111 - Cladire Administrativa, până la data de 10.07.2024, inclusiv. După această dată, nicio sesizare nu va mai fi luată în considerare de către Organizator. Sesizările vor fi soluţionate în termen de 30 de zile de la data depunerii 1acestora şi un răspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicată sau la adresa poştală comunicată de către acesta.

14.2      Eventualele sesizări sau reclamaţii vor cuprinde în mod obligatoriu:

(i)           nume şi prenume, domiciliul/reşedinţă sau număr de telefon/adresă de e-mail, precum şi alte date necesare pentru identificarea contestatorului,

(ii)          prezentarea motivelor de fap pe care se întemeiază sesizarea/reclamaţia.

 

14.3      Organizatorul şi Agenţiile nu au nicio obligaţie de a întreţine corespondenţa cu expeditorii unor sesizări reclamaţii care sunt în mod vădit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului repetitiv.

14.4      Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţi, cu privire la orice aspect legat de desfăşurarea Campaniei, se vor soluţiona pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate în instanţele judecătoreşti române competente de la sediul Organizatorului.

-----------------------------------------------

ANEXA nr. 1

la Regulamentul Oficial al Campaniei “Cu RURIS pe teren mergi la victorie” ("Campania")

- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -

  1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitii

ln vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

RURIS IMPEX S.R.L, cu sediul social în Craiova, Bd. Decebal, nr. 111 - Cladire Administrativa, judeţ Dolj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Dolj, sub nr. J16/3158/1993, cod fiscal nr. RO5045437, reprezentata prin Catalin Stroe, in calitate de Administrator (denumita in continuare "Operatorul"),

ADVANCED IDEAS STUDIO S.R.L., cu denumirea comerciala IDEOLOGIQ, avand sediul social in Bucuresti, Str. Logofat Udriste Nr. 17, Sector 3, punct de lucru si adresa de corespondenta în Bucuresti, Sector 2, Str. Sperantei Nr. 21, parter, înregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/14486/2008, Cod Unic de lnregistrare RO24386686, reprezentata prin Adrian Ichim in calitate de Reprezentant legal in calitate de imputernicit al Operatorului (denumita in cele ce urmeaza "lmputernicit"),

Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:

RURIS IMPEX S.R.L, cu sediul social în Craiova, Bd. Decebal, nr. 111 - Cladire Administrativa, judeţ Dolj sau email: info@ruris.ro

 

  1. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

ln cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

(i)           Numar de telefon;

(ii)          Adresa de e-mail;

(iii)         Nume;

(iv)         Prenume;

(v)          Judet domiciliu;

(vi)         Localitate domiciliu;

(vii)        CNP (codul numeric personal se solicita doar castigatorilor de premii peste 600 lei in vederea impozitarii, pentru restul castigatorilor aceste date se vor prelucra conform Sectiunii 9 a prezentului Regulament);

Codul numeric personal va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementărilor fiscale in vigoare si doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul înscrierii in Campanie.

 

  1. Scopul procesarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator in vederea:

  1. i) Organizarea si desfasurarea campaniei
  2. ii) Desemnrea si validarea castigatorilor

iii)           Atribuirea premiilor si îndeplinirea obligatiilor financiar-contabile ale Operatorului

  1. iv) Activitati de marketing legate de portofoliul de produse si servicii ale Organizatorului.


Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor putea fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba în eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite în Campanie.


  1. Temeiul juridic al prelucrarii

Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta. ln cazul in care se acorda premii cu valoare mai mare de 600 lei, CNP-ul se prelucreaza in scopul îndeplinirii obligatiilor fiscale ale Operatorului.

lnregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie se vor realiza in temeiul interesului legitim al Operatorului constand in dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participanţii pentru procesul de validare şi inmanare a premiilor.


  1. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite, dupa cum va fi cazul doar pentru excutarea activitatilor din prezentului Regulament de catre acestea, Imputernicitului Operatorului, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

 

  1. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 90 de zile de la finalizarea Campaniei.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei vor fi stocate atat cat este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data încheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand lmputernicitului/ lmputernicitilor obligatii similare.

  1. Drepturile persoanelor vizate

ln vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, în calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:

(i)           dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe consimtamant, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii)          dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii)         dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv)         dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

(v)          dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi)         dreptul de a se opune prelucrarii, in conditiile prevazute de lege;

(vii)        dreptul la portabilitate a datelor;

(viii)       dreptul de a depune o plangere în fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior printr-o cerere adresata Operatorului la adresa mentionata in prezenta Anexa.

 

  1. Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor

lntrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data începerii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. ln situatia in care Operatorul/ un lmputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ lmputernicitului. ln cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

 

  1. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

 

  1. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.

 

  1. Alte prevederi

In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite în scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. ln acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila în domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privindlibera circulatie a acestor date.

 

ACT ADITIONAL LA REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIE

 

 

baner